fbpx
ההיסטוריה המרתקת מאחורי נתחי הבשר הקלאסיים של המטבח הישראלי
ico
  • לעיון
  • 31.03.2024

המטבח הישראלי הוא פסיפס מרתק של טעמים, ניחוחות ומסורות קולינריות שהתפתחו לאורך השנים. בליבו של המטבח הישראלי ניצבים נתחי הבשר האיכותיים, המשמשים כבסיס למגוון רחב של מנות אהובות ומוכרות. בואו נצא למסע קולינרי מרתק אל שורשיהם של כמה מנתחי הבשר הקלאסיים ביותר במטבח הישראלי, ונגלה כיצד בקרוס מצליחים לשלב בין מסורת מפוארת לבין איכות מודרנית וחדשנות.

בשר טחון – הלב הפועם של המטבח הישראלי

קשה לדמיין את הקולינריה הישראלית ללא בשר טחון איכותי. רכיב בסיסי זה משמש כמצע ליצירת מגוון מנות, החל מקציצות וקבבים ועד לממולאים וסלטים. מסורת השימוש בבשר טחון הגיעה לישראל עם גלי העלייה מארצות המזרח התיכון, שם הטחינה כבר משמשת טכניקה מקובלת למאות שנים.

בבקרוס, אנו מבינים את החשיבות העצומה של בחירת נתחים מעולים לטחינה. אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים ביותר בהכנת הבשר הטחון שלנו, תוך שימוש בבשר טלה או בקר טרי שנבחר ביד ונטחן במקום מדי יום. כל התהליך מתבצע תחת פיקוח כשרותי קפדני, כדי להבטיח את הטריות, הניקיון והאיכות ללא פשרות. כך תוכלו ליהנות מבשר טחון מעולה, בדיוק כפי שהיה נהוג בדורות הקודמים, אבל עם דגש מודרני על בטיחות, היגיינה ועקביות.

 

שיפודי עוף והודו – טעם של בית בכל ביס

שיפודי עוף והודו הם מנה ישראלית אהובה ונפוצה, המהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הקולינרית המקומית. בין אם על האש, בגריל או בתנור, שיפודים תמיד מעוררים תחושה של ביתיות, חום ואירוח. השורשים של מנת השיפודים נעוצים עמוק במטבחי המזרח התיכון והבלקן, אך עם השנים היא רכשה מאפיינים ייחודיים למטבח הישראלי.

בבקרוס, אנו גאים להציע ללקוחותינו שיפודי פרגיות והודו מהאיכות הגבוהה ביותר. אנו עובדים עם מגדלים מקומיים נבחרים כדי להשיג עופות טריים ומשובחים, ומקפידים על תהליכי בחירה וניקוי קפדניים בכל שלבי הייצור. המוצר הסופי מגיע אליכם כשהוא מוכן לבישול, עם טעם וטריות שאין שני להם. בין אם תעדיפו להכין את השיפודים על האש, בגריל או בתנור, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שבחרתם באיכות הטובה ביותר שיש.

 

אסאדו – נתח בקר אציל ועתיר מורשת

אסאדו, נתח הבקר העסיסי והארומטי, מגיע אלינו מסבך המורשת הקולינרית של דרום אמריקה, אך מצא בית חם גם במטבח הישראלי. זהו נתח שרירי ומלא טעם, המצטיין ביכולתו לספוג היטב תבלינים ולהתמזג עם רטבים שונים. האסאדו מתאים במיוחד לבישול ארוך ואיטי, המאפשר לבשר להתרכך, להפיץ את הארומה הנפלאה שלו, ולהתמלא בטעמי השפע של המרינדה.

בבקרוס, אנו מביאים אליכם את מיטב נתחי האסאדו, שמקורם בחוות בקר מובחרות ברחבי הארץ. הקפדה יתרה מושקעת בבחירת הבקר האיכותי ביותר, ובטיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם יצרנים מהימנים ומנוסים. כל נתח אסאדו שלנו עובר תהליכי בחירה, הכנה ויישון קפדניים, שמטרתם לחשוף את מלוא הפוטנציאל הטעמי והמרקמי של הבשר. התוצאה המרשימה היא חוויה קולינרית עוצמתית, עם טעמי עומק וניחוחות שובי לב שיהפכו כל ארוחה ליוצאת דופן ובלתי נשכחת.

 

מחויבות לשימור המורשת ולחדשנות קולינרית

בבקרוס, אנו מחויבים לשימור ולהנחלת המסורת הקולינרית הישראלית, ולהיסטוריה המרתקת שמאחורי כל נתח בשר. עם זאת, אנו מבינים את הצורך להתאים את המורשת העתיקה לעידן המודרני, ושמים דגש עליון על פרמטרים כמו איכות, כשרות, טריות וסטנדרטים בלתי מתפשרים.

בין אם תבחרו בבשר טחון, שיפודי פרגיות והודו או נתח אסאדו עשיר – בבקרוס תהיו בטוחים שאתם מקבלים את הבשר הטוב ביותר שניתן להשיג, שיוסיף עניין, עומק וייחוד לכל מנה ומנה.

זוהי המחויבות שלנו – לשלב בין עבר מפואר והווה תוסס, לכבד את המורשת ובו זמנית לחתור תמיד קדימה. כי ככה יוצרים בשר אמיתי בטעם של פעם, שכל ביס ממנו הוא מסע מרגש אל ההיסטוריה הקולינרית המופלאה של ישראל.

111
סל קניות

סיכום הזמנה:

מעבר לתשלום