fbpx
צלי אנטריקוט כשר ומפנק בתנור – המלך של כל שולחן שבת! ??
ico
  • מתכונים
  • 07.04.2024

מתכון מדויק להכנת צלי אנטריקוט רך, עסיסי ומלא טעם, שיגרום לכולם לקרוא עוד "ביס!" – כי עם נתח מושלם של בקרוס, אתם הולכים על בטוח! ?

יש צליים ויש צליים, ואז יש את האנטריקוט של BAKARUS – נתח אצילי, עשיר בטעמים ובעל מרקם חלומי שמשאיר את כל הסועדים בתחושת "וואו!". אז חשבנו לעצמנו, למה שרק המסעדות הכשרות הכי שוות יהנו מהיהלום הזה? הגיע הזמן שגם אתם תוכלו להכין בבית צלי ברמה אחרת, עם מתכון פשוט להפליא! ?

אז מה הסוד שלנו? אין הפתעות כאן – הכל מתחיל ונגמר באיכות חומרי הגלם. כשאתם מתחילים עם אנטריקוט כשר, מובחר ומיושן מבקרוס, שנבחר ביד קפדנית להגיע לשיא הטעם והמרקם – פשוט אי אפשר להיכשל. אבל אל דאגה, יש לנו גם כמה טיפים שיהפכו כל צלי לסטאר אמיתי…

מתכון לצלי אנטריקוט של 1 ק"ג מ-BAKARUS:

מה תצטרכו?

– אנטריקוט מיושן 1 ק"ג פרימיום כשר של בקרוס

– 2 כפות שמן זית

– 2 כפות חמאת קקאו 100% צמחית

– 4 שיני שום פרוסות

– 2 ענפי רוזמרין טרי

– מלח גס ופלפל שחור טרי

לתוספת הירקות:

– 2 בטטות חתוכות לקוביות

– 2 גזרים חתוכים לקוביות

– 1 בצל סגול חתוך לקוביות

– 2 כפות שמן זית

– מלח, פלפל, ורוזמרין יבש

איך מכינים?

1. נוציא את נתח האנטריקוט מהמקרר כשעה לפני הכנה, כדי שיגיע לטמפרטורת החדר.

2. נחמם תנור ל-240°C, ובינתיים נתבל את הבשר משני צדדיו במלח ופלפל.

3. במחבת כבדה על אש גבוהה, נחמם שמן זית וחמאת קקאו עד לרתיחה. נצרוב את האנטריקוט כ-2 דקות מכל צד עד שנוצרת קרומית זהובה.

4. נעביר את המחבת לתנור ונוסיף את השום והרוזמרין מסביב לבשר. נצלה כ-15 דקות לדרגת עשייה מדיום רייר (פנים ורודות).

5. נוציא את הבשר מהתנור, נכסה ברדיד אלומיניום וניתן לו לנוח כ-10 דקות לפני פריסה.

6. לירקות: נערבב את כל המרכיבים במגש תנור מרופד בנייר אפייה. נכניס לתנור שחומם מראש ל-200°C ונצלה כ-20 דקות עד שהירקות מזהיבים.

7. פורסים את הצלי לפרוסות מעוררות תיאבון, מגישים לצד הירקות, ומתחילים לשבת!

אז הנה לכם ארוחת שבת של שף מהשמים, בקלי קלות! הצלי הזה יוצא רך כמו חמאה, עסיסי בטירוף, ספוג טעמים וניחוחות מטריפים שרק הולכים ומשתבחים. הירקות הצלויים מוסיפים נגיעות של מתיקות וצבע, וכל ביס פשוט מרקיע שחקים.

כשיש אנטריקוט כשר ואיכותי של BAKARUS על הפלטה, אין סיכוי לטעות. אז בשבת הבאה, כשבא לכם להרשים בגדול בלי להתאמץ יותר מדי – זה המתכון בשבילכם. חכו ותראו, האורחים עוד יבקשו את המתכון! ?

יש עוד מלא רעיונות נפלאים למנות עם הבשרים המשובחים של בקרוס – אז אם תרצו שנצלול לעוד השראה קולינרית, פשוט תגידו! מצפים כבר לראות (ולטעום) מה אתם יוצרים, שפים שלנו. ושבת שלום! ?️✨

320
סל קניות

סיכום הזמנה:

מעבר לתשלום